Wednesday 20 April 2011

Jual kek laa pulak.......:)

Assalamualaikum wbt kpd semua pembaca...:)

Baru jer balik dari menghantar anak2 ke sekolah. Sambil2 sarapan tu, sempat laa aku online jap. Sempat lagi tu. Kalau nak dikirakan kerja tu, mmg laa banyak, mmg takkan abisnyer. Malah, makin bertambah ada laa...ish, tak baik mengeluh. Tapi , tu ler kerja rutin as a fulltime housewife. Takpe....takpe...besar pahala tu..:D

Dulu, aku kerje gak, kat sebuah IPT di nun di sana.  Tapi selepas suami ku ditukarkan balik ke semenanjung, aku pun folo laa skali, masa tu aku amik cuti tanpa gaji jer dulu, sbb tgh sarat mengandung. Susah gak duk jauh2 kat tempat org. Jauh tu...oversea lagi....kena naik belon baru sampai...Lepas abis pantang dan lepas abis cuti, aku pun fly ler smula ke tpt keje aku. Tp bukan pegi keje tau....hehehe.... bg notis berhenti 24 jam....Tak sanggup rasanya berjauhan dgn org2 tersayang ni...Dah balik ke sini, rasa seronok lak jadik surirumah ni. Boleh meluangkan banyak masa dengan suami dan anak2.

Sekarang ni, ada laa aku bisnes kecil-kecilan. Jual kek lapis sarawak. Jual murah2 je. Tu pun hanyalah untuk sekitar Kuala Terengganu dan Kelantan jer...:) Bukan ape, kalau jauh2 tu, kos utk pos penghantaran tu agak mahal. Nanti mahal lak harga kek tu.

Kel Lapis Betawi


Kek Lapis Strawberi


No comments:

Post a Comment